Stichting MuBo (Stichting voor muziektheater in de Duin- en Bollenstreek) maakt muziektheaterproducties voor publiek en deelnemers uit de Duin- en Bollenstreek: Hillegom, Lisse, Sassenheim, Voorhout, Teylingen, Noordwijkerhout en Noordwijk.

Je kunt je aanmelden per productie. Iedereen kan meedoen! Wil je ervaren hoe het is om in een echte musicalproductie mee te doen, waarbij je wordt begeleid door een professioneel kader bestaande uit regisseur, zangcoach en choreograaf, dat kan bij MuBo.

Deelnemersbijdrage

Een zo professioneel mogelijke voorstelling maken met bijvoorbeeld voor elke acteur en muzikant een zendermicrofoon, mooi uitgelichte scenes en prachtige kostuums is niet mogelijk zonder eigen bijdrage. We proberen deze zo laag mogelijk te houden en eventueel is betaling in termijnen mogelijk. Voor het meedoen aan een productie is de deelnemersbijdrage doorgaans 395,-

Repetities

De repetities van MuBo zijn op meestal op de donderdagavond of op de vrijdagavond (20:15-22:45 uur ) in Hillegom. Bij een musicalproductie is iedere deelnemer belangrijk. Afwezigheid bij repetities schaadt het repetitieproces en daarom verwachten we dat iedere deelnemer bij elke repetitie aanwezig is. Voor elke productie is een repetitieschema beschikbaar met daarin alle reguliere repetities en de repetitieweekenden. Wanneer je verwacht meer dan 6 repetities te moeten missen, dan is deelname niet mogelijk.

Meedoen?

Heb je interesse om aan een van de komende producties (na Love Actually) mee te doen. Ga dan naar de contact optie op deze website of stuur ons een mailtje.
Als cast meedoen aan de huidige productie (Love Actually) is niet meer mogelijk. Wel kun je nog aansluiten bij het Love Actually koor (vanaf 18 jaar, geen ervaring vereist). Als je een instrument bespeeld is het ook mogelijk aan te sluiten bij ons orkest. Interesse in koor of orkest? Ga dan naar de 'Love Actually' optie in het menu 'zelf meedoen" en vul het formulier in dan sturen we je zo snel mogelijk deelnemersinformatie en repetitieschema toe.