• +31648267998

Stichting MuBo is klaar voor een nieuw theaterseizoen.
We zijn op zoek naar “nieuw” talent 18-88 jaar

Hoewel we ons nog niet helemaal hebben ontdaan van alle perikelen rondom Covid-19,
staat stichting MuBO in de startblokken om als een Feniks uit haar eigen as te herrijzen.
Klaar voor een nieuwe muziektheater-belevenis!

Dit najaar start start MuBo met de audities en repetities voor haar nieuwe grote productie:

Een oude naam die MuBo in een gedurfd, nieuw jasje gaat steken met gebruikmaking van een combi van augmented reality en emersive theatre, zeg maar 4D (of zelfs 5D) theater.

De musical is gebaseerd op het boek The Wonderful Wizard of Oz van L. Frank Baum uit 1900 en de filmversie daarvan uit 1939.

Hij vertelt het verhaal van Dorothy en haar hondje Toto uit Kansas die door een tornado met huis en al worden meegevoerd naar het magische land Oz. Bij de onzachte landing valt het huis bovenop de Slechte heks van het Oosten. Haar zuster, de Slechte heks van het Westen, komt onmiddellijk de rode toverschoentjes van haar dode zus claimen. Glinda, de Goede heks van het Noorden, tovert die echter aan de voeten van Dorothy.
Dorothy wil niets liever dan terug naar huis, naar Texas. Daartoe stuurt Glinda haar naar de Tovenaar van Oz in Smaragdstad, die haar ongetwijfeld kan helpen. Over de Gele Klinkerweg reist Dorothy naar Oz, en verzamelt onderweg een vreemd gevolgje: een vogelverschrikker zonder verstand, een blikken man zonder hart en een leeuw zonder moed. Samen komen ze aan bij de afschrikwekkende Tovenaar van Oz, die echter eerst een wederdienst eist voordat hij hen helpt: hij wil de bezem van de Slechte heks van het Westen.
Onverschrokken gaan Dorothy en haar vrienden opnieuw op pad. Maar de missie is levensgevaarlijk… Zal ze ooit nog terug naar huis kunnen, terug naar Kansas?

Heb je interesse om mee te doen, meld je dan vrijblijvend aan voor onze nieuwe productie.
Klik op onderstaande link of mail naar:

hans@stichtingmubo.nl

We kunnen je dan binnenkort de deelnemersinformatie toesturen.