• stichtingmubo@gmail.com
  • +31648267998
Sunset Boulevard is een van de mooiste musicals van Andrew Lloyd Webber, gebaseerd op de beroemde film van Billy Wilder. De prachtige muziek van deze musical is mede bekend door de hit ‘Met een blik’ wereldberoemde vertolking van "As If We Never Said Goodbye"

Sunset Boulevard met muziek van Andrew Lloyd Webber en tekst van Don Black en Christopher Hamton draait om filmster Norma Desmond in het Hollywood van de jaren 50. Ze was ooit een van de grote sterren van de stomme film en leeft in haar enorme villa aan Sunset Boulevard. Na de introductie van films met geluid komt ze echter niet meer aan de bak. Ze ontmoet bij toeval de knappe jonge scenario schrijver Joe Gillis. Ze ziet in hem een mogelijkheid om een comeback te maken. Langzaam wordt Norma verliefd op hem. Wordt het een happy end in Hollywoord of niet?Sunset Boulevard is een van de mooiste musicals van Andrew Lloyd Webber, gebaseerd op de beroemde film van Billy Wilder. De prachtige muziek van deze musical is mede bekend door de hit ‘Met een blik’ wereldberoemde vertolking van "As If We Never Said Goodbye."