• stichtingmubo@gmail.com
  • +31648267998

De premiere van de beroemde Broadway musical Guys & Dolls vond al plaats in 1950 en speelt zich ook in die tijd af. Er zijn daarna diverse revivals geweest tot en met eentje in 2016 toen de musical weer te zien was op het Londense West End. De romantische komedie Guys & Dolls vertelt over New York in de tijd waarin het goede en het kwade, heilsoldaten en gokkers, letterlijk naast elkaar de straat bevolkten. Nathan Detroit organiseert geheime gokpartijen en sluit een weddenschap af met Sky Masterson wat erin resulteert dat hij de strikte missionaris Sarah Brown achtervolgt. We maken een reis van het Times Square, naar de cafe’s van Havana in Cuba en zelfs naar de riolen van de stad New York maar uitendelijk komt iedereen op de juiste plek terecht.

Guys & Dolls is een erg komische, vrolijke musical en was te zien in De Nachtegaal in Lisse die hiertoe was omgebouwd tot ware nachtclub waarbij het publiek aan grote ronde tafels zat, eigenlijk middenin de voorstelling.