Stichting MuBo presenteert met trots in 2018 en 2019 Guys & Dolls, Rapunzel, Cyrano en onze jubileum productie rond kerst 2019!

Na Sunset Boulevard in mei van dit jaar speelt MuBo nog drie andere producties. In het najaar de kleine productie Chess, in februari de mini productie I Love You,  You’re Perfect,  Now Change en mei volgend jaar natuurlijk weer een grote productie: Guys & Dolls!

Er worden vier voorstellingen gespeeld; op 25 en 26 mei en op 1 en 2 juni 2018.  Deze zullen dit keer niet in de Muze in Noordwijk plaatsvinden maar in de Nachtegaal in Lisse. Hiervoor zal de zaal tot een ware nachtclub verbouwd worden en het publiek zal aan grote ronde tafels van deze komische musical kunnen genieten.

Na Guys & Dolls in Mei en Juni van dit jaar speelt MuBo nog drie andere producties in seizoen 2018/2019; Rapunzel (te zien in oktober 2018), Cyrano (te zien in Maart 2019) en de kerstproductie in december 2019 als afsluiting van ons jubileumjaar. Wil je meedoen aan een van de komende drie producties in dit nieuwe seizoen? Dat kan! Meld je aan via de menukeuze 'zelf meedoen' op onze website voor meer algemene informatie over een of meerdere producties.

GUYS & DOLLS

De komische, romantische musical Guys & Dolls was vijf keer te zien, op 25,26 en 27 mei en op 1 en 2 juni 2018.  Deze keer niet in de Muze in Noordwijk maar in de Nachtegaal in Lisse. Hiertoe werd de zaal tot een ware nachtclub verbouwd en zat het publiek aan grote ronde tafels.