Stichting MuBo presenteert met trots in 2018 en 2019 Guys & Dolls, Rapunzel, Cyrano en onze jubileum productie rond kerst 2019: Love Actually!

Na Sunset Boulevard in mei van dit jaar speelt MuBo nog drie andere producties. In het najaar de kleine productie Chess, in februari de mini productie I Love You,  You’re Perfect,  Now Change en mei volgend jaar natuurlijk weer een grote productie: Guys & Dolls!

Er worden vier voorstellingen gespeeld; op 25 en 26 mei en op 1 en 2 juni 2018.  Deze zullen dit keer niet in de Muze in Noordwijk plaatsvinden maar in de Nachtegaal in Lisse. Hiervoor zal de zaal tot een ware nachtclub verbouwd worden en het publiek zal aan grote ronde tafels van deze komische musical kunnen genieten.

Na Guys & Dolls in Mei en Juni van dit jaar speelt MuBo nog drie andere producties in seizoen 2018/2019; Rapunzel (was te zien in oktober 2018), Cyrano in Maart 2019 en Love Actually als kerstproductie in december 2019 als afsluiting van ons jubileumjaar.

Meedoen aan Love Actually kan alleen nog in het koor dat later dit jaar (bij voldoende animo) start met repeteren. Ook zal er waarschijnlijk later dit jaar nog een kindercast samengesteld worden. Wil je meer informatie of heb je een vraag over Love Actually, dan kun je ons via de contact optie op de website bereiken.

CYRANO (maart 2019)

Cyrano de Bergerac, dichter en aanvoerder van de cadetten in het Franse leger, is verliefd op zijn nichtje Roxane. Maar omdat hij zo'n lange neus heeft, denkt hij dat ze nooit van hem zal houden. Cyrano was te zien in de Muze in Noordwijk in maart 2019. Binnenkort, voor een indruk, foto's van deze voorstelling.

RAPUNZEL (oktober 2018)

Het bekende sprookje maar dan heeeelemaal anders! Rapunzel was te zien in oktober 2018. Voor een indruk kun je altijd nog kijken naar de foto's op deze website.

GUYS & DOLLS (mei 2018)

De komische, romantische musical Guys & Dolls was vijf keer te zien, op 25,26 en 27 mei en op 1 en 2 juni 2018.  Deze keer niet in de Muze in Noordwijk maar in de Nachtegaal in Lisse. Hiertoe werd de zaal tot een ware nachtclub verbouwd en zat het publiek aan grote ronde tafels.